We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Neke franšize rastu i cvjetaju što su starije, a to je svakako slučaj s ovom vrhunskom pucačinom iz trećeg lica. Programeri igre nagomilali su plodove svoje mašte preko korijena osnovne formule prilagođene porodici prvenca, i na taj način su proizveli - kako sam slogan igre sugerira - nešto što je zaista veće i bolje. Svi koji su igrali originalnu igru ​​znaju za igru ​​i to je dobra stvar. Garden Warfare, pomjerajući PvZ franšizu iz popularne serije mobilnih igara Tower Defense, pokazao se kao kocka koju vrijedi uzeti. Brza, uglađena pucačina za više igrača bila je urnebesno smiješna, postavljajući borbu zasnovanu na klasi između 24 igrača u svijetlo i šašavo okruženje i posipajući ga s puno zabavnih modova. Sa nastavkom, programeri igre su dodali nove likove, više klasa za igru ​​i mape dok su malo mijenjali stvari.

sadržaj:
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 pregled
  • Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 recenzija
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare recenzija: Prljanje mojih biljaka
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Xbox One recenzija: Više proširenja nego nastavka
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare Review
  • Plants vs Zombies: Garden Warfare
  • povezani članci
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 recenzija
  • Plants vs. Zombies Garden Warfare Co-Op pregled - stranica 2
POGLEDAJTE POVEZANI VIDEO: Plants vs. Zombies: Garden Warfare - Pregled

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 pregled

Pop Cap je uzeo svoju igru ​​u 2D stilu odbrane tornja, Plants vs. Na naše ugodno iznenađenje, završili smo sa vrlo zabavnom Plants vs. Zombies: Garden Warfare. Oni sada nastavljaju haos između vegetacije i nemrtvih sa Plants vs. Ovo, iako je više isto zabavno ludilo, donosi nekoliko novih stvari na stol. Najprivlačniji aspekt ove igre je online. Kao što ste pretpostavili, postoje dvije strane, biljke i zombiji.

Svaka strana ovog apsurdnog sukoba ima svoj jedinstveni izbor likova. Trenutno postoji šest načina igre za igranje. Jedine koje se mogu igrati su Turf Takeover i Team Vanquish.

Ostala četiri načina igre nisu ništa novo i nažalost niko ih ne igra. S obzirom da su potrebni ogromni timovi, čekanje kao jedini igrač u igri nije baš ono što želim da radim kada sjednem za sesiju.

Gdje su ranije uvijek bili zombiji u napadu i biljke u odbrani, sada može biti bilo kako. Kada preuzmete teren, to je zaista bilo koja igra i moram reći da mi je najdraža od svih. Team Vanquish je, naravno, standardni timski meč smrti koji je zabavan, ali ne tako epski.

Sve originalne klase se vraćaju, od ljekovitih suncokreta do naučnika zombija, prilično je zabavan niz klasa. Garden Warfare 2 je uveo tri nove klase za svaku stranu.

Biljke sada imaju futurističku narandžu, stabljiku kukuruza i uvijek popularnu čarobnu ružu. Zombi strana stvari donosi nam pirata koji hoda, zombija super heroja i malog momka koji može prizvati mehove nalik titanima. Mali dečko, poznat kao Imp, lako je jedan od mojih omiljenih novih klasa. Ovi mehovi su hrabro nazvani Z7 i kada uđu u jedan od ovih mehanizama, prilično je zabavno gaziti biljni svet.

Sve nove klase omogućavaju zanimljivu timsku dinamiku i dovode do novih stilova igre. Primijetio sam da se neki od novih likova osjećaju malo moćnije, posebno Ruža, i ubrzo se nađete u timovima koji se uglavnom sastoje od klase Rose ili verzirate.

Međutim, to je još uvijek prilično zabavno iskustvo. Mehanika igranja se nije promijenila i osjeća se vrlo slično kao u prvoj igrici. Svaka klasa ima izbor varijacija, na primjer Suncokret ima Vatreni cvijet i verziju Alien Suncokret, da spomenemo par.

Originalne klase sada imaju nekoliko dodatnih varijacija, ali sve varijante moraju biti otključane. Igra koristi sistem paketa naljepnica za otključavanje i dobivanje novih opcija prilagođavanja i varijanti klasa. Ono što dobijete od paketa naljepnica je sasvim nasumično. S novim likovima koji zahtijevaju nekoliko naljepnica da se dovrše, može potrajati neko vrijeme da se zapravo otključa novi lik.

Međutim, možete kupiti paket likova, ali ovaj paket naljepnica je prilično skup i također nasumičan tako da možda nećete dobiti lik koji posebno volite igrati. Sve ove kupovine vrše se novčićima u igri koji se zarađuju igranjem igre. Postoji opcija da potrošite stvarni novac za kupovinu više novčića u igri. Jedina prednost koju vidim je brzi pristup dodatnim likovima i dodacima. Bio sam sretan što sam otkrio da moji brojni sati igranja prvog nisu propali.

Možete uvesti sve varijacije klasa iz prethodne igre u novu. Jedna velika nova karakteristika je vanmrežno središte u koje igrači uglavnom rade sve ostalo u igri. Baza omogućava igračima pristup raznim stvarima. Možete raditi svoje osnovne stvari kao što su prilagođavanje likova, pristup knjizi naljepnica, pregled statistike i kupovina novih naljepnica. Ovo nije sve što ovo područje može ponuditi. Sada postoji način rada van mreže koji nudi čitav niz zadataka za igranje.

Opisati ga kao modus priče možda je previše jak izraz, ali prati neku nejasnu radnju. Ove misije su mi bile uglavnom prijatne i ne preduge. Poteškoća se može podesiti i dovršavanje ovih misija otključava bonus bling za neke likove.

Svaka strana ima sličan stil poslovanja. Kada ne igrate na mreži, nalazite se ili u bazi biljke ili u bazi zombija i možete promijeniti stranu u bilo kojem trenutku.

Baze su postavljene u otvorenu kartu po kojoj se može preći. Možete ići istraživati ​​mapu vani kako biste otkrili i prikupili bonus novčiće iz škrinja i učestvovali u malim sporednim misijama mini-igara. Postoji gomila AI zombija i biljaka koje lutaju ovim područjem, što pomaže da izgleda manje neplodno.

Bilo je lijepo vidjeti opciju za lokalnu igru ​​sa podijeljenim ekranom. Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 je briljantno šarena i jednostavno divna igra. Zabavno je i zna da sebe ne shvata previše ozbiljno.

Uživao sam u offline i online komponentama. Novi aspekti vam svakako daju razlog da se pomaknete u odnosu na prvi ili da ga jednostavno isprobate ako nikada niste igrali. Jednom kada ste vani pucajući duge iscjeljenja iz svog ukrašenog suncokreta, jednostavno nema povratka.

Video igre Video igre Pogledajte sve. Tech Pogledajte sve. Muzika Vidi sve. Pop kultura Vidi sve. Giveaways Pogledajte sve. Black Friday Giveaway w. Najtopliji sada sedmični mjesec. Ocjena čitalaca 0 glasova. Cookie time STG koristi kolačiće bez umjetnih zaslađivača. Dužni smo vam pokazati ovu dosadnu traku s informacijama kako bi bila usklađena sa GDPR-om. Ako se slažete s našim kolačićima i sačuvate svoje postavke za ovu stranicu, pritisnite 'Prihvati sve' da prihvatite našu ukusnu ponudu kolačića i ova traka će nestati.

Igraj dalje. Postavke kolačića Prihvati sve. Upravljajte pristankom. Zatvori Pregled privatnosti Ova web stranica koristi kolačiće kako bi poboljšala vaše iskustvo dok se krećete kroz web stranicu. Od toga, kolačići koji su kategorizirani prema potrebi pohranjuju se na vašem pregledniku jer su neophodni za rad osnovnih funkcionalnosti web stranice. Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu da analiziramo i razumijemo kako koristite ovu web stranicu.

Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem pretraživaču samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost isključivanja ovih kolačića. Ali odustajanje od nekih od ovih kolačića može uticati na vaše iskustvo pregledavanja.

Necessary Necessary. Neophodni kolačići su apsolutno neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice. Kolačić se koristi za pohranjivanje pristanka korisnika za kolačiće u kategoriji "Analitika".

Kolačići se koriste za pohranjivanje pristanka korisnika za kolačiće u kategoriji "Neophodni". Kolačić se koristi za pohranjivanje pristanka korisnika za kolačiće u kategoriji "Ostalo. Kolačić se koristi za pohranjivanje pristanka korisnika za kolačiće u kategoriji "Performanse".

Ne pohranjuje nikakve lične podatke. Funkcionalni Funkcionalni. Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih funkcija trećih strana.

Performanse Performanse. Kolačići učinka se koriste za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinka web stranice koji pomažu u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje. Analytics Analytics. Analitički kolačići se koriste za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom.

Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrici broja posjetitelja, stopi posjeta, izvoru prometa itd. Oglas Oglas. Oglasni kolačići se koriste kako bi posjetiteljima pružili relevantne oglase i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje na web stranicama i prikupljaju informacije za pružanje prilagođenih oglasa. Others Others. Ostali nekategorisani kolačići su oni koji se analiziraju i još nisu klasifikovani u kategoriju.

Kolačić je postavljen GDPR pristankom za kolačiće kako bi se zabilježio pristanak korisnika za kolačiće u kategoriji "Funkcionalni". Kolačić postavlja GDPR dodatak za pristanak na kolačiće i koristi se za pohranjivanje da li je korisnik pristao na korištenje kolačića.

Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 recenzija

Franšiza Plants vs. Zombies je prošla kroz mnoge revizije tokom godina svog postojanja. Igra koja je započela na mobilnim uređajima gdje biljke brane svoj travnjak od zombija, igra je sada evoluirala u igru ​​pucanja čineći stvari zabavnijim u procesu. Odbacivanjem klasične igre Plants vs. Zombies koju smo svi voljeli tokom godina na mobilnim uređajima, igra je postala intenzivnija i uzbudljivija za igranje. Za igrače koji vole i žanr pucačina i Plants vs. Zombies, ovo je igra koju biste mogli uzeti u obzir.

Ako je i postojala jedna glavna kritika na račun originala, to je da se izvan multiplayera jednostavno nije moglo ništa učiniti. Bilo je zabavno igrati.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare recenzija: Prljanje mojih biljaka

Koristimo kolačiće i druge tehnologije praćenja kako bismo poboljšali vaše iskustvo pregledavanja na našoj web stranici, prikazali personalizirani sadržaj i ciljane oglase, analizirali promet na stranici i razumjeli odakle dolazi naša publika. Da saznate više ili da se odjavite, pročitajte našu Politiku o kolačićima. Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 je nastavak igre za koju nisam očekivao da će joj se svidjeti. Kada je najavljen još godine, originalni Garden Warfare je izgledao kao čudovište, uzimajući pristupačan, šašav šarm povremene strateške igre Plants vs. Zombies programera PopCap-a i pucanja. Kako grubo, pomislio sam. Kako nepotrebno. Ali ispostavilo se da je PopCap bio na nečemu, i što je rezultiralo vjenčanjem odličnih mehaničara sa svim ludim dizajnerskim odlukama pravog, poštenog Plants vs.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Xbox One recenzija: Više proširenja nego nastavka

Plants vs. Zombies: Garden Warfare izgleda kao ludi eksperiment. Pucač iz trećeg lica sa glumačkom postavom izuzetno popularne mobilne serije koja igra igrače iu multiplayer iu kooperativnoj akciji — Garden Warfare je sve samo ne očekivano. Toliko je razloga zašto ova igra ne bi trebala funkcionirati, ali radi, i to na svim frontovima. Povezuje se sa igrama za odbranu tornja koje se nalaze na mobilnim uređajima na taman toliko načina da zainteresuje fanove tih igara, a dovoljno je kompetentan kao pucač da zabavlja one koji su došli zbog multiplayera satima.

Briljantno pristupačna i zabavna online pucačina; ali postoji samo jedan način rada koji se mora igrati plus potrošni materijal i nadogradnje izgledaju neuravnoteženo.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare Review

Kopajte u rovove uz eksplozivno novo akcijsko iskustvo. Uđite u masivni PvZ svijet koji razbija mine u kojem su biljke i zombiji trupe spremne za borbu u epskim novim izazovima. Zombies: Battle for Neighborville Xbox One. Plants vs. Zombies: Garden Warfare - Xbox One.

Plants vs Zombies: Garden Warfare

Nastavak Garden Warfare 2 je jedan od rijetkih porodičnih online pucačina koji postoje, ali je li procvjetao u vrijedan nastavak? Plants Vs. Zombiji bi trebali biti otrežnjujuća lekcija za sve kompanije koje se bave igrama, u demonstraciji koliko brzo uspješna franšiza može izblijediti iz sjećanja. Prije deset godina bio je to jedan od najvećih naslova na svijetu, posebno kada je stigao do pametnih telefona, ali nakon nastavka potaknutog mikrotransakcijama – rane kontroverze iz koje EA očito ništa nije naučio – brzo je pao iz milosti, do tačke u kojoj su mnogi danas vjerovatno više upoznati sa spin-off serijom Garden Warfare nego s originalnim igrama za odbranu tornja. Iako postoji i Plants Vs. Zbog čega je još čudnije da je Battle For Neighborville izašla bez pompe i bez prethodnih recenzija. Kao što možete shvatiti, ovo je pucačina iz trećeg lica u kojoj igrate ili kao ambulantne biljke ili kao zombiji iz crtanih filmova.

Ovo je odlična igra za odrasle i djecu. Djeca će uživati ​​u grafici i humoru, a vrlo je dobra u poboljšanju koordinacije oko-ruka. Takođe ima.